.

qwaesrftgyh

Kategori: Allmänt

Uscha... Har ett prov imorgon i internationell ekonomi och jag har som vanligt inte börjat plugga än och kan verkligen ingenting, precis som resten av klassen... Plööööö


Nåja, ska duscha sen blir det att plugga för fulla muggar

Har börjat få hårångest igen föresten, som vanligt.

Långt eller kort?
ljust eller mörkt?
Hårförlängning eller spara?

En sak som är säker iaf är att jag måste färga utväxten, igen. tycker att jag gör det hela tiden fast egebtligen så gör jag ju inte det men mitt hår växer även sjukt fort (vilket man inte klagar på precis ;))   


SÅ?

Eller

SÅ?

SÅ?

Eller

SÅ?

SÅ?

Eller

SÅ?

osv...


Eftersom jag har skippat att platta det och använda silvershampoo/vanligt shampoo länge nu så har mitt hår iaf blivit i mycket finare kvalitet. hejahejaheja!  

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Trodde inte jag skulle säga detta (du vet ju hur jag har lite förkärlek till mörkare hår) men jag tycker som på 3an! fast med lite mörkare slingor i (samma som din riktiga), inte så många men några så inte utväxten blir lika tydlig:)

    2010-11-18 | 19:11:19
  • Jossan säger:

    Trodde inte jag skulle säga det här(du vet ju hur jag har en förkärlek till mörkare hår) men jag tycker som på 3an! Superfint, och jätte bra längd! Dock kanske med lite mörkare slingor(inte jättemånga men några) som smälter ihop med utväxten så att den inte blir lika tydlig :)

    2010-11-18 | 19:15:24
  • Anonym säger:

    haha ops;P

    2010-11-18 | 19:15:53
  • abra säger:

    ditt hår på sista bilden är finast tycker jag ^^

    2010-11-19 | 10:20:33

Kommentera inlägget här: