.

packa pappas kappsäck

Kategori: Allmänt

shiiiit, alltså jag svämmar över av resfeber!!! tänk att vi åker om 4 dagar ?!?! fyfan vad jag längtar!

har börjat ladda upp för flygresan lite smått. Helén har bland annat bidragit med att ge oss massa gamla sofis mode/veckorevyn osv tidningar, tack !♥ Jättebra tidsfördriv ju!

sen har jag även laddat in lite filmer på  mobilen så de blir nog bra , flygresan är ju ändå inte allt för lång :)

imorgon ska jag och min man köpa lite nödvändigheter som tex shampoo och balsam med UVskydd, även den billiga skiten gör skillnad och underverk bara den innehåller UVskydd så de är ju kalasbra! sen ska jag också köpa batterier till kameran , solskyddskräm och nån tunn jumpsuit, sen ska jag även växla 5 lax till Euro  :D naaaajs !


juste , ska köpa typ 100 kg lösviktsgodis, finns ingen bättre skadenglädje än att sitta och gotta sig med de på planet så alla runt omkring blir läskade ;)



nej nu ska jag packa ,  ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: