.

Vuxenstatus

Kategori: Allmänt

jag har nyss tagit ett litet kliv in i vuxenvärlden, för jag ska nämligen bli stamcellsgivare! Eller det vill säga , om allt går som det ska. Dom ska skicka en hälsodeklaration till mig och så får vi se vad som händer :)
 Och jag måste säga att det känns så extremt bra att ta ett beslut som kan rädda någons liv, Hejja Becca! och jag skiter så jävla hårt i hur spruträdd jag faktiskt är , det spelar ingen roll! kan jag göra skillnad, då VILL jag göra skillnad.


om du också känner dig intresserad  av att donera, gå då in på http://tobiasregistret.se/ och läs igenom vad det innebär. om du är mellan 18-35 år tycker jag att du absolut ska tänka igenom det , eftersom det är väldigt få i den åldergruppen som donerar.


Ingen kan göra allt, men alla kan göra något



Kommentarer


Kommentera inlägget här: