.

lite nytt asså

Kategori: Allmänt

Hej och hååååå, eller nååååå. hehe :))))

Helgen i all ära har varit riktigt bra.  fredagen spenderades med ett skönt gäng på olivers där vi slog klackarna i taket :) det var mitt första krogbesök här i sverige, och jag säger bara en sak; guuud vad jag saknar magaluf!!!! inget går att jämföra med det stället. kroglivet här i svergie är så otroligt lamt  och bara .... inte fullt ut. aja , kul vare iaf :)


hmm... har som vanligt inget vettigt att säga . i fredags köpte jag lite grejor som jag tänkte visa iaf :) Here we go;



är kär i min nya ring, älskar den !



NYYYYYYA SKOOOOOR :) me love ! supersköna dessutom :)



En skjorta från Gina , leggings från H&M  (såg skev ut i ansiktet så jag skippade de )




Och ett par jeeeeans från H&M , sitter som ett smäck ;)


dessutom är dessa godingar påväg hem till mig;



 (alltså dom som inte är kryssade , men de fattar ni nog själva)


då har jag 9 par höst/vinterskor sammanlagt , tror nog att jag klarar mig finfint ;)


jaja , skola imorron, så nu ska jag smsa med mina fina pojkvän och sedan sova .  HEIDÅÅÅ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: