.

tankar som kommer

Kategori: Allmänt

Jag vet inte. Ärligt talat, jag har ingen aning.


känner mig som en ballong där all luft har pyst ut.

Jag känner mig... 






TOM





Som om allt jag en gång hade har försvunnit


..som luften ur en ballong 

och jag har hållt den här känslan inom mig längre än tillräckligt. 
Jag vill skriva ut de jag känner, gråta, skrika, lägga mig i dvala.
Men de går inte, för jag är tom.
Jag vet inte vad jag verkligen känner,
jag vet inte vad jag ska gråta och skrika över och dvala de kan bara vissa djur.


Tiden läker alla sår, ja så är de.
men frågan är, är tiden tillräcklig för att hinna läka alla sår , egentligen ?
Hinner den med att läka dom allra djupaste och mest infekterade sårena,
eller tar det längre än en hel livslängd?

och vad händer sen, om nu tiden hinner läka alla sår medans man lever?
 Efter sår blir det ärr , eller hur?

Frågan är vad jag helst har, djupa öppna sår eller grova ärr?

Jag vet inte. Ärligt talat, jag har faktiskt ingen aning


Det finns så mycket i mitt liv som jag bär en saknad över

Och jag älskar dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: