.

idag

Kategori: Allmänt

(varning för missbrukning av ordet "idag")

Den har dagen är bara så fail, allting bara skiter sig. Förlåt , men idag är det min tur att deppa. Känner en känsla av sorg och illamående, vill helst bara vända ut och in på magsäcken och spy ut allt och sedan hoppas på att det känns bättre. Men nä , nån äcklig bullemektiker ska jag inte bli! Idag började jag klockan 8.15 och slutade 17.00.  som vanligt vill jag nästan säga. Egentligen har jag bara vaknat på fel sida, helt enkelt. 

Jag hade idrott varierat utbud dubbelpass idag. Den lektionen brukar vara rolig, vilket den också var idag, men vi "bollrädda" fick vara i en motionshall och köra spinning istället för fotboll. därav svamlades lektionen bort

Nej nu måste jag plugga till svenska nationella som vi har imorgon. ska bli riktigt roligt! Vi ska skriva i 5 timmar och sen slutar vi. underbart, jag älskar att skriva. ämnet är relationer. great!


Jocke började nu berätta om alla mobiler han har pajat i sina dar. Nu känns de genast lite bättre =)






från spinning till... jaa? karmasutra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: