.

my day

Kategori: Allmänt

Heejheejheejhallå på er ! Kom nyss hem, har vart med CarroL , Mailn och Hugo :) vi lallade omkring på örnäset , hehe bla. hängde i lekparker.. :P Men de var superkul :) Har inte snackat med Hugo sen slutet av januari, vi har väl vart lite ovänner... men äh vafan de är överstrycket nu :) måste ju erkänna att jag har saknat han, alla våra rökpauser mitt i natten (han som röker) , alla promenader , alla gånger han har retat mig pågrund av att han är typ dubbelt så lång som mig och snöbadat mig , höhö . nej men de känns perfa att vi är sams igen. Lärde känna honom på hans 20års dag , nästan ett år sedan :O tiden går fort!


Nåjo , nu sitter jag här. Funderar på att kanske gå och ta mig en macka , känner mig inte allt för hungrig. Sen sak jag ut och träffa Hugo igen , haha minnen back in the days!


De var jättekul att träffa Carro och Mailn  också ! Annars så ses vi bara på skolan så de var kul att vi var med varann nu på fritiden :) Elskar er babes<3



Ni ser , han är LÅÅNG!


Han provade min jacka , som för övrigt är storlek 34. haha den satt lite tajt






Dom skulle dra några cheerleading skillz, Carro blev ett spöke:)





Gammal bild på mig och babe <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: