.

Gårdagen

Kategori: Allmänt

har ju helt glömt bort att berätta om gårdagen. Igår satten jag mig på en länsbuss och åkte till Piteå. Där träffade jag världens bästa syskonpar , Jennifer och Amanda :) Vi fikade och surrade, hann även med att shoppa lite på Gina. Jag har verkligen saknat dom , haha även fast det inte var allt för länge sedan vi träffades sist ;D men iaf liksom. Åh de var så skönt att få krama om dom! Jennifer var tvungen att köra hem och hämta en hjälm till amanda eftersom hon glömde den på vägen dit, så jag var själv med Amanda ett tag. Värsta jobbiga ungen alltså!!! NEEJ skoja bara :D vi gick på gina och provade massor av kläder och tog kort på oss i spegeln, egoist? javisst ;) Jag köpte en urmysig mörkggrå bolero och ett bra att ha linne, svart :) Så ser dom ut (haha kolla min röv i spegeln xD):




Och här får ni lite andra bilder:





HAHA BÄSTBILDEN ;)


Idag for jag dock till stan och böt storlek på linnet , insåg när jag kom hem att M var för stort... Den var jätteslapp över bröstkorgen och axlarna. Så jag böt till S och den sitter perfa :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: