.

update från lillpite!

Kategori: Allmänt

heej på er !  här i lillpite leker livet, mer eller mindre :) jag och jossan bor i deras husvagn . Dagarna består av att äta choklad , sola och smsa med folk , hehe. och snacka smaskigt skvaller , såklart :D igår var vi och solade i poolen, medans hennes lillasyster badade :)sen träffade vi amanda och jonas och gick till älven för att bada. jonas aoch jossan mer eller mindre tvingade mig att hoppa ifrån en bro (ca 3 meter hög) har aldrig vågat det tidigare men de var jättekul :D jag har börjat inse att man inte inte ska låta sig hindras göra saker bara för att man är rädd! nej men jag sa redan innan att jag skulle hoppa , men ändå :d nog fick man självförtroende efteråt må jag säga. träffade jocke och jennifer också :D trevligt trevligt :) och tack till världens bästa jennifer och amanda för den fina födelsedagspresenten ! älsakr er flickor
 <33


mina gratis sms är slut och de känns rätt surt faktiskt , pappa hör du mig ? haha x)


just nu ser vi på tyra banks show. det handlar om feta kvinnor , som väger + 200 kg . vi tänkte ligga och steka hela dagen , men moder natur ville annat , de började regna :) ikväll ska vi till jonas och se på forest gump :D


de var allt för mig , hejdå ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: