.

Full sambo

Kategori: Allmänt

En liten sammanfattning så att ni fattar:
 
Jag har flyttat hemifrån, bor nu med en kompis i en liten studentlägenhet på porsön
Nej, jag och Emil har INTE gjort slut
och NEJ, jag har INTE sex men han jag bor med
(jag vet vad ni tänker, men herregud, vad gör ni med era kill och tjejkompisar egentligen?!?!
era snuskisar!!)
 
Iaf, Sunkelicus, som jag kallar min sambo så fint, har varit på STUK hela kvällen och kom nyss hem, aspackad. Måste säga, att det är rätt intressant att se fulla människor när man själv är nykter, tanken om hur jag själv är när jag är full... pinsamt!
 
hur som helst! han är jättefull och beter sig skitkul! In och ut mellan toan och utomhus, upp och ner. nyss gick han in på toa med skorna på , ööööh?!? undra vad han ska med dom till där :D hoppas, hoppas att han spyr snart, ojoj vad jag ska mobba sönder honom. Och det ska bli väldigt intressant om han tar sig upp på morginlektionen imorgon, tror inte det. Om jag känner han rätt, så kommer han sova fram tills eftermiddan och vakna upp BAKIS. Tur för han då , att jag är så snäll som väcker han tidigare, genom att hoppa i hans säng! mohaahaha
 
Skadeglädje är den enda sanna glädjen säger dom.... ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: