.

Bara för att jag har sååå tråkigt!

Kategori: Allmänt

Tror du att du kommer vara gift inom fem år?
Nej, det tror jag inte. Kanske, kanske förlovad men jag har svårt at tro det också.

Har du någonsin funderat på plastikoperera dig? Om ja, vad skulle du vilja ändra med din kropp?
Ärligt talat, hela min tonårstid har i princip gått ut på att inteinteinte fokusera på mitt utseende. En person som står mig väldigt nära var psykiskt instabil under den tiden och hela dens värld bestod av att gå ner i vikt. Personen gick från överviktig till grovt underviktig på bara ca. ett år så ni kanske förstår hur ILLA det var. Just därför, där och då, så lovade jag mig själv att utseendefixering aldrig skulle få ta över mitt liv eller bli viktigt som det gjort med dennes. Och just därför, så slutade jag helt enkelt bry mig. Tjock/smal, vem bryr sig? stora tuttar/plutig rumpa? come on... MEN, jag ska inte förneka, att det finns en sak som jag har "längtat efter. Tuttar. Jag läste i kropp och knopp att tuttarna växer tills man är ca. 20 år. Jag blev 15, sen 16, 17 men inga tuttar ploppade ut. Nu är jag 20 år och min allra första bh (70 A) passar fortfarande. Jag brukade tänka, att kommer dom inte snart så lägger jag mig under kniven. Men äsch. Mina tuttar är mysiga ändå.. ;) Jag vill inte ändra något på min kropp annat än hälsan, fysiken och kondisen. Jag skäms inte över min kropp och jag skulle aldrig be om ursäkt för den. Sen om asset dallrar, tro mig, det är bara något jag skrattar åt, så ofta som varje kväll.

 



Har du någonsin gråtit över en tjej/kille?
Jag har gråtit väldigt, väldigt mycket över båda killar och tjejer. Vänner som främlingar, pojkvänner.. Som person har jag av naturen nära till både skratt och tårar och blir väldigt lätt berörd och sårad.

Har du någonsin varit kär i någon dina vänner inte tyckt om?
Nja, mina vänner hade väl lite åsikter om ett ex men ja.. Ärligt talat brydde jag mig inte om det.

Vad skulle du göra om du såg ditt ex kyssa en annan person?
Ge han tumme upp! :)

Vad är det sista du gör innan du somnar?
Tar p-piller haha

Om ditt ex skulle säga att han/hon hatar dig, vad skulle du svara?
okej :)

Tror du att det finns människor som talar illa om dig?
Det är jag helt övertygad om att det finns. Men, man ska inte granska andra med förstoringsglas utan man ska ställa sig framför en spegel och se sina egna brister jämtemot andra.

Vem har du pratat med längst i telefon?
Det är nog Elisa. Vår vänskap har utvecklats till telefonsurr i mån av tid då vi lever väldigt olika liv med olika dygnsrytmer. i övrigt så gillar jag inte att prata i telefon, jag vill ha ögonkontakt.

Vet du vad du vill jobba med för resten av ditt liv?
Drömjobbet är att öppna barnhem i Thailand, jag skulle kunna dö ung om det blev mitt "resten av livet jobb"

Du vet aldrig var du har innan du förlorat det, sant eller falskt?
Usch, det svider i hjärtat.. Santsantsant!

Hur fick du ditt senaste blåmärke?

Av en gumma på ett boende som jag jobbade på i Augusti. Vi kom inte så bra överrens. Skillnaden mellan henne och mig var att hon fick ta till med våld, deet fick inte jag. Lista ut resten själva :)

Var vill du bo när du blir äldre?
Någonstans där jag är lycklig, passar in och trivs. Har alltid drömt mig bort till södra Sverige. Vars i södra sverige får tiden och ödet bestämma.

Skulle du någonsin ta tillbaka en person som varit otrogen?
Jo, det skulle jag, till en viss grad. otrohet i mina ögon är när personen man har ett förhållande med har utvecklat känslor för en annan och kanske har ett förhållande i smyg. DET är otrohet, för mig. Och sånna personer är vidriga och förtjänas att behandlas som sura, pissiga trasor. Men, fyllestrul.. Inte otrohet. Jag skulle bli sur, arg, ledsen. Men jag skulle inte se han som otrogen. Men då är jag också jävligt naiv och blåögd som person.

Har du någonsin letat överallt efter något som redan var i din hand?
haha jaaa! så himla typiskt

Kommentarer

  • allen bree säger:

    åh goggo...<3 du så himla fin som du redan är och du ska vara så stolt över dig själv. loveu <3

    2012-09-30 | 15:24:39
    Bloggadress: http://elinharila.blogg.se

Kommentera inlägget här: