.

motgång..

Kategori: Allmänt

Hejhej! Saker och ting bara tjorvar känns det som, jag har tappat min anställning som springvikarie pga. av att jag har fått en tillfällig anställning på 6 nätter på ett boende, över hela juli. Det suger! Så just nu håller jag på att ringa runt och försöker lösa det. Det måste gå att lösa. Jag vet inte vad jag gör annars..

Sen så blir det tydligen inte alls att jobba inatt heller. Nåja. Det hör till de mindre problemet just nu.

I och med att jag är ledig så ska jag passa på att umgås! Först tänkte jag åka och våldgästa min storebror, sen Emil och sen senare Hanna. Tjoho! :)

 En negativ sida av att nattjobba flera nätter i sträck är nämligen att man känner sig rätt ensamen. Först är man vaken ett tag på morgonen när alla fortfarande sover, sen sover man själv på dagen, vaknar någon timma innan jobbet, åker och jobbar hela natten, kommer hem när alla fortfarande sover. runtruntrunt. Finns inte mycket tid och ork kvar att umgås.

Vad jag börjde sakna Elisa och Carro när jag skriver dethär, och Jensan.. Tyvärr så blir både vänner och familj (och pojkvännen speciellt) lidande :(

Hoppas att ni får en bättre dag än jag iallafall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: