.

åååååh så rastlös

Kategori: Allmänt

Hej! Här sitter jag och funderar på olika bokstavskombinationer jag kan tänkas ha. Liksom, jag har jobbat natt och vore verkligen sova nu, istället så skuttar jag runt som en duracellkanin i lägenheten och gör allt annat än att varva ner. Är inte ens trött!

Just nu sitter jag och internetshoppar. Har hittat en hemsida som har massor av fina saker, zalando heter den. så jag tänkte klicka hem lite, för första gången någonsin, typ. klick klick. Because i'm worth it ;)

Natten gick suveränt, det var förvånansvärt lugnt! Rapporten var då enkel att ge kan jag tala om..

NU ska jag ringa lite samtal och sen ska jag sova, kanske. Det återstår att se vad fröken damplisa hittar på, höhö nu var jag rolig vaaa?  åååh orkar inte. jag fyller 20 år och skriver som en barnrumpa


SÅHÄR kul har jag just nu:

JA ELIN, jag är i ditt rum! och här har jag vart sen du åkte, det ser fördjävligt ut här, luktar illa gör det också. Internetsladden var här och den kändes besvärlig att flytta, inte mitt fel att du röck ner den från min vägg. MVH en asjobbig storasyster.





Nån sa till mig att jag är lik vackra Katy perry. Jag är verkligen beredd att hålla med , eller vad säger ni??






Blicken, vi har samma blick.. Undra om mamma vänsterprasslade med hennes pappa :):)

orkar inte, hejdååå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: