.

världens underbaraste unge

Kategori: Allmänt

Måstet bara berätta en sak. Min lillasyster Anya är bara för gó, varje dag ringer hon och frågar "Becca har du vaknat?" igår ringde hon klockan sex på eftermiddagen och frågade de, åh så söt!! Pappa säger att hon brukar sätta gång vid fem-sex på morgonen och vilja ringa till mig och Elin :) fina underbara älskade skrutt!


På tal om Ansky, hon har gått och blivit galen i konståkning och cheerleading. hon vill alltid att vi ska kolla på youtubeklipp, och när hon blir riktigt hispig så skuttar hon ur ens famn och hoppar och har sig medans hon ropar "TITTA BECCA, jag kan också!!"



Älskade trollunge. Vem var jag innan hon föddes? Jag kommer knappt ihåg. En sak är säker, att mitt liv blev oerhört mycket ljusare när hon föddes och jag fick en ännu starkare mening att förbli den jag är. Och om jag inte kan vara det för min skull, så ska jag ändå vara det för hennes. Tanken av att hon VILL leka med mig, just mig, den värmer så jävla mycket. och hennes glädje när jag hämtar henne på dagis, eller när vi ska läsa hennes favoritbok "barbie på safari", när det bara är hon och jag, och jag vet att HON vill ha det så , HON vill vara med mig.... Obeskrivligt! Jag känner mig så lyckligt lottad.

Jag älskar mina syskon, mest av allt på hela jorden, och än mycket mer än så.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: