.

tattoo

Kategori: Allmänt

jag är så sjukt sugen på att tatuera mig igen, älskar tatueringar! Fast det får bli till sommaren :) Denna gång tror jag att det blir en större tattoo, har tänkt göra två undulater men jag vet inte om det finns tillräckligt duktiga tatuerare i luleå som dessutom jobbar med färg, har hört att dom inte brukar vilja göra det? Dessutom så är ju undulater rätt pillriga och denna gång så vill jag verkligen inte bli missnöjd som jag blev med den förra, och då gjorde jag endast en enkel text... Nä denna gåns så ska det bli ordentligt gjort, kosta vad det kosta vill.


FAST det är ju inte än somsagt :)





Hittade den här på google, sååå fin!!! Dock så är det ju bara en skiss men ändå :)

Anledningen till att jag vill göra undulater är ör att det är mitt absoluta favoritdjur, nummer två är säl. Vi har haft undulater sen vi var små och det är de två första vi hade som jag ska göra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: