.

Tattoo

Kategori: Allmänt

Det absolut enda jag önskar mig i studentpresent är pengar till en tatuering, allt annat är förbjudet! Det ska bli en familje/personer som står mig extremt nära tatuering som jag aldrig någonsin i hela mitt liv kommer ångra. Jag är inte säker på vart den ska sitta än men det lutar allra mest mot nacken, så himla fint! och ja , det kommer vara en text. Första raden från en känd låt. So close, no matter how far. Låter de bekant? Klingar ingen klocka? Metallica - Nothing else matters. Längtar längtar längtar att bli märkt med bläck för resten av livet. Den kommer betyda så himla mycket!!! :)


För min underbara familj
För mina fina Elisa
För mina  änglar i himlen
För min "storasyster" Pookie
För min EmilPemil

So close, no matter how far.

Personer som jag skulle offra allt för om de behövdes. Mitt allt, utan er är jag inget.

Helst av allt skulle jag vilja tatuera in allas namn, men då kommer jag ju bli en levande namnupsamling haha. 

Det är ju faktiskt också en väldigt praktisk tatuering eftersom det hela tiden kommer hoppa in nya människor i mitt liv som betyder , tex. mina framtida barn osv. smart där Harila!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: