.

BAAAAAL

Kategori: Allmänt

är så otroligt nervös inför balen imorgon. Kan inte fatta att den är IMORGON, de var liksom i Augusti jag köpte klänningen och nu äntligen får jag använda den? magiskt!

Jag ska åka med min underbara vän Sara på balen, Emil ska kanske kanske göra entre med oss , om han hinner :) Det kommer verkligen bli roligt att gå på balen med Sara, känns så fint eftersom hon är en  av mina absolut närmsta vänner + att hon mest troligt flyttar till hösten :( Fint "avslut" iaf" 


Tyvärr har vi inte turen på vår sida, två av de veteranbilar som det var tänkt att vi skulle åka i har gått sönder, vilket känns jättetråkigt. Mamma har i alla dessa år surrat om "tänk Rebecca när du tar studenten, då ska du gå på balen. Då ska du ha en sån fin klänning , och så ska du gå till frisören och göra håret. Sen ska du komma i en fin cadilack och pappa ska knäppa kort. vad kul det kommer bli!" söta mammi! Nåja, saab och cadilack är ju nästan samma sak :)

Tänk, att alla dessa år som mamma har sagt det har nu gått , IMORGON är balen!

Urk, är jättenervös.. imorgon blir det att stiga upp tidigt för att åka till stan och handla småfix, sen bär det av till en tjej som ska fixa håret + sminka mig :) 

SEN ÄR BALEEEEEN!!!! 

Här ser ni min klänning :) ignorera mitt ansikte, bilden togs mitt under en sliten dag i Augusti! vill att ni kollar mitt hår, tänk att det var blont och i kort page? finfint :)


Och något i denna stil av frisyr hoppas jag på :) 


NU; packa väskan som jag ska ha, sen duscha och sen SOVA!

puss och kram vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: