.

bara för att jag har tråkigt... :)

Kategori: Allmänt

Jag har insett att min senaste kyss - Var busig

Jag saknar - Thailand

Jag pratar - När jag känner för det.

Jag skrattar - åt tröga saker

Jag tycker om - Att jobba.

Jag avskyr när folk - lever på socbidrag "bara för att dom kan", folk som ljuger och folk som bara tänker på sig själva. De är vidrigt.

Mina närmaste vänner är - Mina närmaste vänner pga av en anledning; dom är de bästa vännerna man någonsin kan önska sig ♥

Min första vän hette - Carolin Lindström tror jag , och det heter hon än idag ;)

Min första kärlek hette - Kim! vi var tillsammans i drygt 3 år, från sexårs till 2:an tror jag. Han var även tillsammans med min dåvarande bästis. haha player!

Kärlek är - både bland det lyckligaste och mest smärtsamma man upplever i livet.
 
Min favoritfilm är - Har ingen favoritfilm men "we were soldiers" är grymt bra.
 
När jag borstar tänderna - Blir jag sur på mig själv för att jag har skadat mina tänder så mycket genom att pierca tungan.

När jag lagar mat - blir det gott om jag anstränger mig

Jag är rädd för - Att någon som står mig nära ska dö..

Jag önskade - Att jag hade mer kurage när jag var ynge.

Den värsta känslan är - Att känna sig sviken, hopplös, värdelös, övergiven... Blablabla

Den bästa känslan är - Att vara lyckligt kär :') 
 
Jag vill - TA STUDENTEN!!!!! 
  
Jag är bäst på - reda ut trassliga situationer 
 
Jag är sämst på - Säga förlåt, svälja stolthet
 
Jag kommer alltid att vara - En Harila.

Det finaste som finns - Mina syskon och Emil♥

I sommar - ska jag jobba och tjäna feta cash!

Sist jag grät var - Vet ej

Jag kan - Göra saker utan att bry mig om vad andra tycker och tänker

Min mobiltelefon är - Trasig

När jag vaknar på morgonen - Kan jag inte äta frukost
 
Innan jag somnar - Brukar jag ha ont

Just nu tänker jag på att -
  om jag inte slutar fisa snart så står jag i samma öde som judarna i Auschwizh...

Bebisar är -
Söta men slemmiga

Mitt första barn - ska heta Robin eller Maria i andranamn

Det fulaste som finns är -
FJORTISAR !!!! haha

Jag har aldrig - rökt, äckligt juuu.

Idag har jag - Vart på SSAB med Carro.L (:

På gymnasiet -
har jag lärt känna världens bästa Sofie Lind

Jag vill verkligen - Ha en telefon till himlen så jag kan fråga saker jag aldrig frågade, få svar på de jag undrar över, höra mina käras röster igen. Tala om hur mycket jag älskar och saknar dom och att min värld är grå utan dom.


Tack för mig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: