.

kontaktannons för par förfööön :D

Kategori: Allmänt

Du:

Namn: Rebecca
Kön: Kvinna
Ålder: 18
Bor: Luleå

killön:

Namn: Emil
Kön: karl
Ålder: 17
Bor: Luleå



Bor ihop med partner: neinei


Vem är bäst på tekniska saker i ditt förhållande?
Han , helt klart. Han går ju el :)

Vem är bäst på matlagning?
De är nog jag de, eller så är båda lika dåliga :)

Vem lagar vardagsmaten?
Hans föräldrar, hehe ^^

Vem lagar lyxmaten?
min styvmor

Vem städar?
Svårt att svara på , han har så lite saker så han behöver anstränga sig mer för att söka  ner än att städa... Jag städar typ aldrig men när jag väl gör det då faan haha.

Vem sköter avloppet?
JAG! karl som man är ;)

Vem är bäst med bygg?
ingen aning

Vem är mest mån om att inreda?
vet faktiskt inte... Jag tror jag, eller så är det lika :) 

Vem har mest kläder?
JAG haha

Vem tjänar mest?
jag. jag är mer arbetsam av mig men slösar också direkt medans han är grymt bra på att spara.

Vem tar oftast initiativ till sex?
Båda? duuh

Vem vill oftast mysa?
Jag, men han säger aldrig nej till det heller :)

Vem ringer mest?
Jag.

Vem SMS:ar mest?
Emil. han smsar och jag orkar inte svara så jag ringer istället (y)

Vem festar mest?
Jag. delvis pga. att jag har åldern inne, och så har det bara blitt så :)

Parmiddagar?
Ändå gångerna vi äter "parmiddagar" är när vi hälsar på i restaurangen :) eller när vi är på max xD

Vem har svårast för att möta den andras vänner?
jag har .

Föräldrar?
Huuh? mina gillar han och hans gillar mig , såå :) hans päron är supergulliga!

Vem tycker bäst om barn?
Han hatar barn, behöver inte säga nå mer haha

Din partners intressen?
spela gitarr och lyssna på musik. hänga på facebook, spela CS och vara med vänner , typ. och mig såklart :D


Dina intressen?
Umgås med vänner familj och Emil, läsa bloggar, jobba/hänga på Luleå hockeys hemmamatcher, fest (mer sällan än ofta)  blablabla :)

Kommentarer

  • Emil säger:

    sötis :* vill även tillägga att du även var den som festade mest ÄVEN när du inte hade åldern inne!

    2011-01-14 | 17:40:40

Kommentera inlägget här: