.

Laga mat (: :)

Kategori: Allmänt

idag har jag och min fina syster varit duktiga och lagat mat , vilket händer ytterst sällan. Eftersom eElisa har fått mig att bli barnsligt förtjust i flygande Jakob så lagade vi det , Elin hade aldrig ens hört talas om de :D men hon tyckte däremot inte om det heller , ajaa :)


Helgen i all ära har spenderast med min karl, och som vanligt har vi bara suttit inne och degat. och de är något som jag älskar med honom, att vi har alltid kul och vi trivs alltid med varandra, vad vi än gör. vi kan sitta i soffan i flera timmar och bara jävlas med varandra. vi kan även sitta i olika delar av hans rum och chatta på msn, bara för att.




Min fina, underbara Elin! I mina ögon kommer hon alltid vara sju år och leka med barbie :) Kommer ihåg när vi var små , då ville hon alltid sova med mig i våran våningsäng. Mamma prenuminerade på Barbieböcker ut oss som jag brukade liggga och läsa högt för henne. problemet var bara de att jag inte kunde läsa , så jag improviserade alltid efter bilderna, fast varken hon eller mamma visste om det. Hon älskade min "högläsning" och mamma berömde mig och sa att jag var så duktig på att läsa. Busig tös man var :) Än idag delar vi rum fast nu är det ombytta roller, nu är det jag som kryper ner bredvid henne när jag inte kan sova. och två fullvuxna tjejer i en nittiosäng , det är både varmt och extremt trångt. Men vad gör det, hon är ju min syster ♥

Elin fyllde dessutom år i Fredags , så nu är hon hela 15 år! Hade jättesvårt att komma på vad jag skulle ge till henne i present, men så kom jag på att hon ville ha en sminkkurs på make up store så de fick hon , och glad blev hon :D

Har fått en finne (läs: TUMÖR) på hakan som jag ska gå och klääma nu , sen sova ;) godnatt !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: