.

mitt hår asdfghjk

Kategori: Allmänt

såhär såg jag ut för exakt ett år sedan:

liten och oskuldsfull . brunt halvlångt hår



Sen blev det vinter , och då började jag mixtra med håret som då hade hunnit växa till sig en hel del....
efter 4 intensivblekningskurer var mitt hår ... en färg utan namn och såg ut som svinto, bravo Becca!

låååååångt ju:(




sen kom sommaren, och då var jag spyless på mitt slitna hår, så jag klippte ev allt, nästan iaf. jag blev suuupernöjd och lovade mig själv att aldrig mer spara håret långt:




Sen la jag i en honungsblond färg, och de blev sisådär MEN 

FAAAN vilken hetsnäcka jag var! WIHUUUU ;D haha . ser ni hur mycket mitt hår redan hade vuxit på drygt en månad?


SEN.... klippte jag ännu kortare (och än en gång vart jag supernöld) sengjorde jag misstaget att  bleka håret  ultrablond:


passade iof ganska bra i det, men det blidde ju gult direkt och jag var för lat för att köpa silvershampoo hehe


och nu står jag här. Mitt hår är sönderplattat och jag kan inte klippa det nåmer för det finns ínte så mycket att klippa haha



aja , som pappa alltid säger ; de är ju bara hår. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: