.

ordning och reda

Kategori: Allmänt

jag är en såndär liten pedant-tant som hatar att ha stök, fast jag är samtidigt ortoligt lat av mig så jag orkar sällan göra något åt det. Saker som trassliga sladdar och grejer på golvet gör mig galen. samma gäller oreda i min cybervärld, och den är kaos just nu. så därför ska jag ta tag i det nu. Eller aa, när jag kommer hem ikväll efter att ha vart hos pappa. och då FAAN ska det RENSAS!


jag ska :

* Rensa bort "vänner" från facebook ( har redan smygstartat och raderat ca. 80 st sammanlagt)
* Ta bort gamla skräpinlägg från bloggen
* Rensa min kontaktlista på telefonen
* Rensa bort alla peddon/randomdudes från msn
* Ta bort onödiga communitykonton (har även där smygstartat)
* Ta bort  taggar på (fula ;D) bilder på mig på facebook
*Rensa min spotify på spellistor
* Allmänt skrot på batorn som jag inte vill ha kvar
*OSV





leka med eld är kul.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: