.

Kelly Osbourne

Kategori: Allmänt

tidigare när jag var yngre, kanske 14 år , då följde jag the osbournes slaviskt varje kväll. Kelly var min favorit. Jag kände igen mig i henne många gånger faktiskt. Mest för att hon var så trotsig emot sina föräldrar och bråkade med dom heeela tiden. Hon krashade familjen totalt , och även om det låter hemskt så beundrar jag henne för de. För hon ville vara som hon var och när dom inte accepterade de så krigade hon för sina rättigheter, och var en riktigt jävla jobbig jättebäbis, för det var det ända sättet hon fick sina föräldrar att lyssna. Hon fick till och med hjälp av Dr. Phil , de ni ;)


hur somhelst , på den tiden såg hon väldigt... aa , ovårdad ut faktiskt. Hon tog inte hand om sig alls, sminkade sig som en tioåring som tränade på att måla med eyeliner och hade skrikiga läppstick och var väldigt udda av sig. Sen dess har jag inte sett henne på nån bild eller så , inte förens nu.

och DAMN vilken pudding hon har blivit! kolla bara :



hon då, hehe



och hon nu ! fyfaaan vad snygg hon har blivit! Seriöst , inte för att vara lesbisk men jävlar vilken fin kropp hon har , jättefina former! dessutom är hon ju jättesöt och passar mycket bättre i blont hår än i svart :) dessutom har hon ju på sig en kroppsstrumpa , och hon är den första som jag ser bär upp en sån bra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: