.

Dag 2: Min nuvarande kärlek.

Kategori: Allmänt

Dag 2 – Min första kärlek.
           Min nuvarande kärlek



Tjebba! idag är det dag 2 på dendär listan som jag bestämde mig för att göra igår. Det står att jag ska skriva om min första kärlek men jag har valt att ändra det till min nuvarande istället eftersom  det inte känns särskillt snällt eller kul att skriva om en gammal flamma nu när jag har Emil, och det är ju såklart också för att jag respekterar mitt ex och hans familj osv (som förövrigt är huuur söta som helst!) :) 


Så vi kör igång med min nuvarande kärlek helt enkelt


Han heter Emil Bolander, nyss fyllda 17 år och läser elprogrammet. På fritiden gillar han att spela gitarr, lira dataspel och vara med kompisar. Han är Luleåfan och hatar SAIK (y)


Vi har varit tillsammans i 6 månader men vi har redan nu bestämt oss för att vara tillsammans hela livet. Vi ska gifta oss, skaffa 10 barn och bo i ett stort blått hus med gula knutar och ha falabellahästar. Iaf om jag får bestämma men ... haha :D 


Vad ska jag säga mer? han är enormt snäll och sjukt konfliktfri och har en väldigt hög tålamodströskel vilket är väldigt tur eftersom jag ibland kan få värsta psm-utbrotten (men de hör ju till könet! Mohahaha) 

Vi har aldrig bråkat, aldrig ens i närheten. Vi har tjurat ett tag sen har vi kollat på varandra och garvat. 

Något som jag älskar hos honom är att han är busig och alltid kommer med fina överraskningar. tex när jag kom hem från Magaluf. Han skulle egentligen vara på husvagnssemester men dom hade flyttat fram datumet en månad så han var kvar i luleå. När jag hoppade av planet och kramade om min familj så stod han där snett bakom med sofie. haha så sjukt sött!! han hade luskat fram när mitt plan skulle landa och allt utan att jag ens misstänkte något ♥


Det finns så mycket fint att säga om honom, han är så himla underbar! I min värld är det honom jag kommer spendera mitt liv med. Man kan ju alltid hoppas och tro :)


      
♥you and me. Me and you♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: