.

cause girl you're amazing, just the way you are

Kategori: Allmänt


Jag minns när man var liten och hade  små dikter om vänskap som alla tjejer skrev på sin lunar:

"vänner är som stjärnor, du ser dom alltid men dom finns alltid där för dig"

"Hoppar du så hoppar jag"

"äkta vänner är som diamanter - sällsynta och dyrbara. Falska vänner är som gråsten
- finns överallt och bara skräp"


"jag skickade en ängel att vaka över dej, men ängeln kom fort tillbaka och sa: - En ängel kan inte vaka över en annan ängel."


Ibland önskar jag att man fortfarande var 11 bast och hängde på lunar, för man sa/fick höra så mycket fint om och av sina vänner då, sånt som gjorde en riktigt glad för att man FICK säga de, och för att man FICK höra det.

Idag tar man lätt för givet att ens vänner redan vet hur mycket man tycker om dom så man säger det inte. De är lite tråkigt, för vi vet alla hur glada vi blir när nån säger något fint till en. :) 

En som jag skulle kunna dränka med fina ord är den här tjejen; världens finaste Josefin. En person som jag träffar allt för sällan men som har en stor,  STOR betydelse för mig



♥Ödet vill att vi skulle lära känna varandra, de vet både du och jag.

Kommentarer

  • <3 säger:

    Önskar verkligen att jag hade din fårmåga att utrycka mina känslor och tankar i skrift, du är så otroligt fin, blir helt rörd när jag läser.. börjar tusan grina! älskar dig så himla mkt min fina vän <33

    2010-11-09 | 18:00:04
  • Jossan säger:

    Uppdatera nu din lilla skrutt! xD

    2010-11-13 | 13:41:31

Kommentera inlägget här: