.

THAAAAAAAAAAILAND

Kategori: Allmänt



En liten fläsklisa vid namn rebecca Harila i thailand år 2001 , haha ;D




Imorgon, 24/3 smäller de ! eller iaf lyfter. Då sitter jag med hela min familj (mamma, jag , Robin , Elin , Anya, pappa , pappas fru)  på ett direktflyg påväg till Phuket.  redan andra dagen i phuket åker jag , mina två , systrar , pappa och pappas fru till hennes hemstad Ranong som är ca 3 timmars bilfärd ifrån phuket om jag inte minns fel. där stannar vi i fyra dygn sen åker jag, lillasyster elin och pappa tillbaka till phuket medans Anya (lillasyster 2) och hennes mor stannar i ranong :) i phuket tar jag en taxi till karon beach där mamma och storebror robin väntar på mig. Vad pappa och elin gör när jag är borta har jag ingen aning om , men vi kommer ses massor av gånger iaf :D


Ska träffa en massa bekanta när jag är där , folk som jag lärde känna när jag var med pappa i bangkok våren  -01. DE ÄR ALLTSÅ MEGALÄNGE SEN JAG TRÄFFADE DOM OCH JAG VARA RENA BARNET DÅ! x)har saknat dom myckemycke ^^ de är ganska konstigt , även fast min engelska sög på den tiden , så kunde vi ändå kommunicera och prata och så med varandra. nu i efterhand undrar jag verkligen , verkligen hur




dock kommer inte flygresan vara den roligaste, 12 timmar tror jag den kommer ta per resa! hatar att flyga. är som ett litet barn då , vill inte sitta still längre än nödvändig (vilket inte är alls särskillt länge) De ända som är roligt med att flyga är start och landning ;D Blir väl att ladda upp med en massa tidsfördriv såsom MASSA böcker , busa med anya , musik . och allt sånt.. 
 
de blir dessutom våran första familjesemester , bättre sent än aldrig ;)


måste bara säga att de ska bli så otroligt skönt att komma bort från sverige ett tag igen , även fast de bara är två veckor! men kommer sakna så många här i vårat ikea-land :( Alle , elisa , vissa i klassen , laget.

sen ska alla hålla tummar och tår för ACA den 4/4 för då tävlar dom i distriktmästerskap :D HEJA TJEJER !! <3

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Hoppas du får riktigt kul nu bruden, det låter så på det du berättar :)

    Jag ska tänka på dig när vi ska tävla ;D Får verkligen försöka gå vidare så att du kan vara med på SM, det vore så underbart kul :)Skäm bort dig nu, väntar på dig här hemma :D <333

    2009-03-23 | 16:02:58
    Bloggadress: http://www.elisaaan.blogspot.com
  • rebecka :) säger:

    Ha så jävla kul Rebecca! :D:D bada, sola och ät gott från mig ;)

    2009-03-23 | 18:59:14
    Bloggadress: http://thebeest.blogg.se/
  • Amanda säger:

    ha det jättebra, vi hörs väl genom internet tror jag;D;D vi syns

    2009-03-27 | 19:20:04

Kommentera inlägget här: