.

NOW It'S GONE

Kategori: Allmänt

freedom , igår   tog DOM BORT MIN ÄCKLIGA RÄLS !!! :D alltså här snackar vi frihetskänsla , halleluja :D:D:D:D fast fick istället TVÅ nya tandstännlingar  , jo wiiie... -.-' en som jag kan ta av , en gomplatta som de kallas för . Den kan jag inte prata i utan att lespas och uttalar  allt som om jag hade en jumbobanan i käften , och den måste jag iaf använda 24/7i ca 1 år -.-'  men jag kan somsagt ta ut den vilket har sina fördelar .... ;) nåja , så är de ju med allt , allt har både för och nackdelar antar jag! sen har jag en ståltråd på nedre framtänderna, påbaksidan. och tungan vilar alltid emot den så den är irriterande som ett myggbett , HUGGA !!! :/ och den föreslog min tandläkare att jag skulle ha HELA LIVET , IN MY ASS att jag ska , den åker efter 1 år kan jag lova . :) tandställningarna jag har nuj är för att tänderna inte ska flytta tillbaka till sin gamla plats nu när rälsen är borta ;P

hade bara beräätat till några kompisar och alle att den skulle bort , inte till nån i min familj , och dom märkte inte ens att den var borta förensd jag sa de xD vilken gó familj man har :) mamma vet inte ens om de nu , när jag tänker efter .... oops ;)


 bild åker upp senare på mitt nya prinsess-smajl , de LOVER jag er ! ^^

 
ha de bäst , hej ! :D

12 dagar kvar till Thailand !!!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: